^^ sirpale. Mut en nyt tiedä, miten sekin liittyi asiaan.

Niin, mulla on jopa niin tylsää, että pakko kirjoitella tänne. Tietäis vaan, että mitä kirjoittaisi. No, en tiedä.

Vois kai ruveta etsiskelemään Nirvanan levyä. Se kyllä tosin varmaan on sängyn alla, mutta silti. Pitäs tehä läksyt. Tryin'.

Mä tässä tutkiskelen jotain Eaglesin kokoelma levyä. Varmaan ainut biisi, minkä oon siitä kuullu, on se Hotel California. Se on oikeastaan ihan mahtava biisi. Ehkä pitäis joskus ainakin yrittää kuunnella niitä muita. Tosin se kyllä on äidin levy.

Mun kuulemma pitäis laulaa jossain punk bändissä, että mä voisin vaan huutaa ja haukkua muita. Näitä Larin mielipiteitä. Kovin monipuolisia.

"Nightingale"

^^ Joku Eaglesin biisi, mitä mä nyt kuuntelen.

Saadaan muuten Timin kanssa kummatkin siitä hissan kokeesta vitoset. Meni kyllä niin penkin alle. Siinä kysyttiin jotain, että mainitse kaksi Karl Marxin teoriaa. En mä edes tiedä, kuka se on. Oon kyllä taas keskittynyt.

"James Dean"

Mä tässä mietin jotain hyviä nickejä galleriaan. Olen todellakin aika pahasti nolife.

Hei, Eagles on muuten aika hyvä.

Miltä VunerableMind kuulostais? Tai DazzlingSun? Joo, kiinnostaa varmaan todella paljon.

Vähän mä haluaisin muuttaa vaikka Jenkkeihin. Tää on jotenkin niin pieni paikka. Ja sit siellä tapais paljon uusia ihmisiä. Ja kaikkea jännää.

"Take the devil"

Ei hitto, kellokin on jo ton verran. Onneks huomen aamulla on kaks tuntia kuvista. Muuten en varmaan tulis kouluun. Tosin mä oon kuviksessa ihan paska, mut ei se mitään. Ainakin se on kivaa.

Nukuttaa ihan kamalsti. Ja pyörryttää. Pitäs syödä jotain.

"Desperado"

No mutta, mulla on sellanen fiilis, että lopettelen tän kirjoittamisen. Joten kommentoikaa vaikka.

Kiitos ja heihei.