^^ En pääse tosta eroon, kun soi päässä.

Niin, jotain fiksuu mun piti tänne kirjoitella, kun ajattelin olla käymättä netissä, tai varsinkaan galleriassa vähään aikaan, kun kone vaan jumii ja galleria on muutenkin ihan turha paikka. Että kai sitä kaikkea muutakin fiksua vois keksiä. Vaikka yrittää keskittyä tohon kouluun vähän enemmän. Kun se menee ihan päin persettä. Niinkuin kyllä ihan kaikki muukin.
Lomakin oli ihan perseestä. Lojuin vaan kotona ja kattelin jotain leffoja. En oo varmaan koko elämäni aikana kattonu niin paljon leffoja. Tänäänkin katoin Ring kakkosen.
Kyllähän mä tällä menolla lihon. Ihan paskaa.

Joo, ja huomen kouluun. Kiinnostaa erittäin paljon joo. Kiva mennä sinne kärsimään, kun on niin paska kaikessa. Vois vaan nukkuu kotona ainaki pari vuotta. Ja sit vois muutta jonnekkin jenkkeihin pois täältä.

Sit mä tänään mietin, et mikä mä haluisin olla isona. Hei astronautti. No ei. Mä haluaisin olla Juristi, poliisi tai sitten joku taiteellinen tyyppi. Mut eihän musta hyvänen aika mitään tuu. Ikinä.

Joo, täällä mäkin jotain homoilen. Oon vähän nolife.

Ja radiokin on ihan paskana, kun ei meinaa toimia mikään kanava. Varsinkaan city. Enkä alistu kuuntelemaan mitään sävelradiota, tai muutakaan humppapaskaa. Tai muuta paskaa. Ja kaikki levytkin on jossain sängyn alla pölyläjän keskellä, niinkuin mun kaikki muutkin tavarat. Esim. koulukirjat. Ja en mä nyt sinne jaksa kumartua. Joku tänne siivoomaan, kiitos. On vittu ollu koko loma aikaa, enkä mä oo saanu mitään aikaseksi. En siivottua, tehtyä mitään läksyjä, en ole lukenut kokeisiin, en oo neulonu sitä paskaa, en mitään.

Enkä mä jaksais enään kirjottaakkaan, mutta mielummin, kun siivoon.

No, mistäs muusta mä voisin täällä valittaa? Kumma, jos joku on edes jaksanu lukee tähän asti. Ku vittu täällähän ei oo mitään henkilökohtaista, niin tää on ihan tylsä. No niin, mutkun mä oon niin saatanan nolife, ettei mulla oo mitään henkilökohtaista.

Kuulostan joltain pissikseltä. Tunnen suurta itseinhoa sen takia.

Noniin, mä nyt lopettelen, lähen jonnekki muualle, ja ehkä yritän huomenna selvitä sinne kouluun. Ihan sama. Enkä tuu tänne galleriaa mitää pissistelee. Tai minnekkään muuallekkaan.

Ja suuri anteeksipyyntö kaikista kirjoitusvirheistä.

Jatkot.