Pakko vielä kirjoittaa jotakin vähän enemmän siitä Helsingin matkasta.

No, siellä Arsissa oli aika hienoja teoksia. Sellai punanen kirjottu teos jäi mieleen, missä oli pääkallo, kukko ja jotain sisiliskoja. Se oli tosi hieno. Saattaa kyllä kuulostaa vähän hassulle. Sitten siellä oli joku aika moderni teos, mitä mä en todellakaan osannut käyttää.

Ateneumissa ei ollut niin hauskaa. Oli pää vähän kipee, ja väsytti. Ja kateltiin jotain tauluja siellä. Ainut, mitä jäi mieleen, oli ne säilytyskaapit. Ne ei menny sillee lukkoon ja ne sai ilman avainta auki. No jäihän sieltä tietysti vähän jotain muutakin mieleen.

Sitten se vapaa-aika. Mä olin Iitun, Janikan ja Krissen kanssa siellä keskustassa. Niin, ne kengät on sellasen conversen tyyliset mustat. Ja housut on sellaset vihreät. Ja se kassi on valko-musta raidallinen. Käytiin sitten mäkkärissä syömässä. Ja sitten mä yritin ettiä kaupasta jotain terveellistä, mutta sattuikin sitten mukaan pari suklaapatukkaa. Terveellistä, eikö? No, sitten riennettiinkin jo takaisin bussiin.

Paluumatka oli ihan paras. Sara ja Rosa jotain sekoili siinä meidän edessä. Mä en edes pysty selittämään sitä. Sitten me jotain Krissen kanssa siinä naureskeltiin kuudennen luokan luokkaretkelle. Ja kaikelle muulle mahdolliselle. Sitten siihen saapui Timi ja Ellu. (No, elias.) Jotain mä siinä sitten säädin niiden kummankin mp3 soittimien kanssa. Ja jotain muuta tylsää selitin. Muutenkin oli linkussa kauhee meteli.

Juu, että näin. Oli tosi kivaa.