Oli ihan hauska päivä. Huomenna vaan ne matikan kokeet...
Äikän tunnilla mulla oli esitelmä syvänmerensukelluksesta... Eihän siitä mitään tullut. Kesken esityksen repesin ihan jollekkin tyhmälle jutulle ja Pyölin mielestä mulla ei muka ollut kiinnostusta koko juttuun... ollenkaan.
No matikan tunnilla Karoliina meinas heittää mut ulos luokasta. Eihän se mun syy ollu. Vaan iitun, kun se kiusas.
Sitten siinä pihalla; "Kattokaa, noin paljon autoja tullu hakee mua." Ja vähän ajan päästä; "Missä vitussa se meiän Lada on?"
^^ Tolle revettiin iitun kanssa.
Kommentit